Jak postupovat při reklamaci a pozáručním servisu
1. Dopravte nám nářadí k servisu spolu se Servisní příjemkou
- osobně na pobočku v Brně nebo v Praze
- přepravní službou (např. PPL)
- přiložte vyplněnou servisní příjemku a kontakty na sebe i na firmu
2. Příjem do servisu
- informujeme vás, že jsme zásilku přijali
- nářadí prohlédne technik, stanoví míru poškození
3. Zašleme vám informace o termínu a v případě pozáručního servisu i ceně opravy k odsouhlasení
4. V případě pozáručního servisu odshoulasíte cenovou kalkulaci
5. Oprava zařízení s výměnou za originální díly
6. Předání opraveného nářadí
- nářadí vám spolu s fakturou zašleme na určené místo
- nebo si jej vyzvednete osobně v Brně nebo v Praze
7. Na pozáruční servis poskytujeme 6 měsíců záruku dle platných obecných podmínek pozáručních oprav
Kontakty na servis nářadí ROTHENBERGER
Servisní centrum BRNO Dukelská třída 247/69, 61400 Brno |
Servisní centrum PRAHA Kyslíková 1984/4, 14300 Praha |
Monika Bornayová
Servis nářadíNejsme jen obchod
Poskytujeme komplexní služby od návrhů a realizace technických zařízení budov a MaR, až po výroby technologických prvků nebo prodeje a servisu specializovaných produktů.
Jsme vám k dispozici
Vyberte si na které z poboček nás navštívíte, nebo nás rovnou kontaktujte nevíte-li si s něčím rady: